28.10
2020

„Podlaskie. Dobrze tu być”

To tytuł nowej kampanii Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Na kreację składa się 7 krótkich spotów. Będzie można je zobaczyć co weekend w mediach społecznościowych Podlaskie Travel. Emisja pierwszego z nich odbyła się 23 października, a można go obejrzeć pod adresem: https://www.facebook.com/podlaskie.travel/posts/3283824168409982.

Mężczyzna jedzie na rowerze. W tle jezioro, a za nim budynki. Zachodzi słońce

Filmy eksponują walory i atrakcje turystyczne województwa podlaskiego. Podkreślają wartości, jakich coraz częściej poszukają turyści: bliskość natury, podróżowanie w stylu slow, czy cyfrowy detoks. Scenariusze napisano tak, by spoty były jak najbardziej uniwersalne – mają przekonać widzów, że Podlaskie warto odwiedzać cały rok.

Głównym motywem jest tutaj przyroda. W spotach znalazły się między innymi ujęcia ze ścieżek edukacyjnych w Biebrzańskim Parku Narodowym, czy z kładki Śliwno-Waniewo. Przeplatają je sceny aktywnego spędzania czasu – na rowerze, w kajaku, na pieszych szlakach turystycznych.

 

Zadanie publiczne zostało wykonane dzięki dofinansowaniu ze środków Województwa Podlaskiego. Realizacją zajął się Krzysztof Łapiński – Black Button (http://krzysztoflapinski.pl/).

 

Podlaskie Travel na Facebooku: https://www.facebook.com/podlaskie.travel

Podlaskie Travel na Instagramie: https://www.instagram.com/podlaskie.travel/

 

Kategoria: Działania promocyjne, Autor: Bożena Pogorzelska, Data publikacji: 2020-10-28